1.1. кабельний джгут - дизель для двигунів легкових автомобілів (роки виробництва 1998-1999)

1.2. кабельний джгут для автомобіля вагою до 1 т. (роки виробництва 1998-1999)

1.3. кабельний джгут для двигунів дизель 4 циліндри (роки виробництва 2005-2006)

1.4. модуль для джгутів бензин 4 циліндри Zuendspule (котушка запалювання) (роки виробництва 2000-2009)

1.5. модуль джгута вентиль для двигуныв (роки виробництва (роки виробництва 2000-2009)

1.6. модуль джгута TS1 для двигунів (роки виробництва 2003-2009)

1.7. модуль джугта TS2 для двигунів (роки виробництва 2003-2009)

1.8. модуль джгута TS3 для двигунів (роки виробництва 2003-2009)

1.9 . модуль Klopfsensor 6 циліндрів (роки виробництва 2000-2003)

1.10 . модуль Klopfsensor 8 циліндрів (роки виробництва 2000-2003)

1.11. модуль для двигунів Kurbelwelle дизель 4 циліндри (роки виробництва 2000-2003)

 
 

2.1. джгути для приводів автомобілів (Euro 4 лівий руль), постачання на концерн TRW

2.2. джгути для приводів автомобілів (Euro 3 лівий руль), постачання на концерн TRW

2.3. джгути для приводів автомобілів (Euro 4 правий руль), постачання на концерн TRW

2.4. джгути для приводів автомобілів (Euro 3 правий руль), постачання на концерн TRW

2.5. джгути для приводів автомобілів, постачання на концерн ZF LS (роки виробництва 2004-2007)

2.6. джгути для сенсорів, постачання на концерн ZF LS (роки виробництва 2004-2007)

 
 

3.1. сенсор безпеки автомобіля

 
 

4.1. джгути подушок безпеки AB Drossel (роки виробництва 2007-2008)

4.2. джгути для подушок безпеки Push Button (роки виробництва 2007-2008)

4.3. джгути для подушок безпеки DAX (роки виробництва 2008-2009)

 
 

5.1. джгути для дзеркал (початок виробництва - 2009р.)

 
 

6.1. Мікроперемикачі для "білої" техніки

6.1.1. серія D3

6.1.2. серія D4

6.1.3.
серія NM 006

6.1.4. Vorwerk (для пилососа) - ручка перемикання швидкостей
6.2. Airswitch
6.3. Мікроперемикачі для автомобільної промисловості (автомобіль Volkswagen)

6.3.1. серія NM13 (з гофрованою трубкою) Frontklappe

6.3.2. серія NM13 (без гофрованої трубки) Frontklappe

6.3.3.
серія NM13 DK

6.3.4. серія NK

6.3.5. джгут з перемикачем для відкриття багажника автомобіля Jaguar

 
 

7.1. підрульові перемикачі двірників для автомобілів RENAULT (роки виробництва 1999-2003)

7.2. підрульові перемикачі світла для автомобілів RENAULT (роки виробництва 1999-2003)

7.3.
підрульові перемикачі двірників для автомобілів ROVER (роки виробництва 2003-2004)

7.4. підрульові перемикачі світла для автомобіля ROVER (роки виробництва 2003-2004)

7.5.
регулятор положення фар для автомобіля NISSAN

 
 

8.1. плитка для підлоги із рецикльованого PVC - власне виробництво

8.2. зовнішня облицювальна плитка, використовується в місцевості з підвищеною вологістю, власне виробництво

8.3.
кухоль для побуту, власне виробництво

8.4. ящик для розсади з вставними пластинками - власне виробництво

8.5. кришка для акумуляторної батареї - власне виробництво

8.6.
коробка для акумуляторної батареї - власне виробництво

8.7. розділювальна решітка для акумуляторної батареї - власне виробництво

8.8.
наконечники для медичного обладнання - давальницька сировина (Україна)

8.9. колодка для холодильника NORD - давальницька сировина (Україна)

8.10.
пластмасові деталі до станків для школи по деревообробній промисловості - давальницька сировина Wolfkraft (роки виробництва 1998-2001)

8.11. ручки для професійних ножиць - давальницька сировина Wolfkraft (1998-2001)

8.12.
лещата для деревообробної промисловості - давальницька сировина (1998-2001)

8.13. світловідбивачі для тимчасової зміни напрямку руху на дорогах (Katzenaugen) - давальницька сировина Hessel

 
 

- поворотні

9.1.
серія 2470 (діаметр колеса 50мм) - чотирьохболтове кріплення

9.2. серія 2470 (діаметр колеса 50мм) - одноболтове кріплення

9.3.
серія 2475 (діаметр колеса 50мм) - з гальмом

9.4. серія 2470 (діаметр колеса 75мм) - з різними видами кріплення

9.5. серія 2477 (діаметр колеса 75мм) - з гальмом

9.6.
серія 2477 (діаметр колеса 75мм) - з гальмом із змонтованим болтом для кріплення

9.7. серія 2970(діаметр колеса 50мм) - двохколісні

9.8.
серія 3360 (діаметр колеса 125мм)

9.9. серія 3360 (діаметр колеса 100мм)

- не поворотні

9.10.
серія 2478 (діаметр колеса 75мм)

 
 
 
 
Untitled Document
 
   

ТОВ "Полімер-Техніка" напередодні і в умовах
світової економічної кризи.

Для ТОВ "Полімер-Техніка" 2008 рік став роком великих труднощів у багатьох аспектах її діяльності. В зв'язку із значним зростанням обсягів виробництва (більш ніж 25%) ми не в змозі набрати потрібну кількість працюючих у Воловецькому районі. Тому в 2008 році найбільші зусилля ми зосереджуємо на пошуках будь-яких можливостей збільшення персоналу.
З цією метою відкриваються спеціалізовані автобусні лінії у напрямках:
- Н. Ворота, Завадка, Верб'яж;
- Н. Ворота, Латірка, Біласовиця;
- Гукливе, Підполоззя, Студене (Міжгірський район).
Використавши весь потенціал Воловецького району, ми змушені шукати робочі ресурси у сусідньому, Міжгірському районі.

На початку червня 2008 року на виробництві кабельних джгутів відкривається нова дільниця TRW - FORD. Новий проект впроваджується разом із спеціалістами із DELPHI, Neumarkt (Німеччина). Він є абсолютном новим не лише для нас, а і для автомобільного концерну FORD, тому що це повністю нове обладнання та сучасні, прецизійні технологічні процеси, які викликають багато труднощів, однак після їх вирішення виробництво входить в нормальний режим роботи.

Для виробництва джгутів для подушок безпеки Amphenol 2008 рік пов'язаний із великим зростанням виробничих об'ємів - до 66%, а на виробництві мікроперемикачів Cherry (ZF Electronics) приріст виробництва складав 19%. В 2008 році впроваджується виробництво перемикачів для пилососів VORWERK.

У 2008 році продовжується реконструкція заводу з метою забезпечення можливості приймати та розміщувати нові виробничі проекти. Було здійснено ремонт даху основного виробничого корпусу. У 2008 році було покрито 5 500 м² площі даху (поставлена нова дерев'яна конструкція і бляха). Залишаються ще 500 м² площі, повністю ж покриття даху повинно бути закінчено в 2009 році.

Із східної сторони заводу було поставлено 15 нових панелей для огорожі, старі панелі було відремонтовано. Підвищена вологість грунту і повітря є великою перешкодою для будівництва в гірських районах. Тому в 2008 році ми ізолювали усю фасадну сторону головного виробничого корпусу декоративним каменем. Наші будівельники працюють і в напрямку покращення інфраструктури та сприятливої робочої атмосфери на заводі - на території підприємства зроблено нові квіткові клумби та доріжки до них. Зроблено також освітлення на головній алеї території заводу.
Крім цього, у напрямку соціальної політики підприємства було здійснено наступні заходи:
- відрементовано приміщення для проведення заводських свят, зборів і нарад;
- здійснено ремонт побутових приміщень на 4-му поверсі, де можна буде зустрічати наших гостей та колег по роботі.

Наші зусилля у пошуку персоналу були підтримані центром зайнятості Воловецького району. Спільно з спеціалістами центру зайнятості та його директором Панкуличем І.В. ми відвідали села Латірка, Біласовиця, і організували зустріч з Міжгірським центром зайнятості, куди були запрошені всі безробітні Міжгірського району. Завдяки цій зістрічі був налагоджений напрямок роботи з селом Студене. Воловецкий РЦЗ організував День відкритих дверей на ТОВ "Полімер-Технка" і запросив до нас всіх безробітних району.

Цікаво, що на цій зустрічі були і люди, які вже працювали на ТОВ "Полімер-Технка" і звільнилися за власним бажанням.

Організація двозмінного режиму роботи не є проблемою на Заході, оскільки перевезення людей забезпечується громадським транспортом. Однак у Воловецькому районі і за його межами це звісно є великою проблемою. Єдина транспортна організація "Електрон-сервіс" не в змозі забезпечити ефективну роботу по транспортуванню людей внаслідок значної вартості квитків. Тому ТОВ "Полімер-Техніка" пішла назустріч своїм робітникам і повністю взяла на себе витрати по їх перевезенню.

В жовтні 2008 року ми "задихались" від виробничих планів, строків для виконання замовлень, додаткових позаурочних змін, не в змозі йти в ногу із зростаючим попитом на нашу продукцію. Набір людей став уже безкритерійним, ми влаштовували на роботу кожного, в кого виникало бажання працювати, не зважаючи на освіту і суспільний образ. Це звісно призвело до проблем з дисципліною і якістю виконаної роботи. Збільшилась кількість рекламацій на продукцію. Така ситуація є неприпустимою для ТОВ "Полімер-Техніка", що працює для світових лідерів автомобільної індустрії, де критерії і вимоги до якості дуже високі.

Я завжди порівнюю місяці жовтень і листопад 2008 року з гумовою кулькою, яку надувають повітрям. Звісно ця кулька в певний момент може розірватися. І це сталося - в листопаді 2008 року. Ніхто не очікував настання економічної кризи, що була об'явлена в Сполучених Штатах. Вже місяць потому почали закриватись автомобільні концерни. Першим припинив роботу концерн OPEL. Замовлення знизились до нуля, потім те саме сталося із виробництвом джгутів для MERCEDES. На щастя, у працівників цих виробництв в той час були оплачувані відпустки, які вони змогли використати.

Вийшовши з першого періоду кризи, великі концерни, оцінивши ситуацію, почали будувати свою політику виживання на міжнародному ринку. У січні 2009 року до нас дійшла інформація, що концерн DELPHI планує перемістити свої виробничі потужності в Турцію, причому не тільки з нашого філіалу, а й із заводів в Словакії - HEFRA та DELPHI Senica. Виявляється, Турція пропонує дешевшу жіночу робочу силу в порівнянні з Україною і Словакією. Таку ж політику прийняв і концерн AMPHENOL, який вибрав Туніс для переносу своїх потужностей із України і Чехії. В Тунісі AMPHENOL побудував свій власний завод, однак запуск заводу в Тунісі виявився не зовсім вдалим. Внаслідок цього строки згортання виробництва на ТОВ "Полімер-Техніка" змінювались декілька разів, і в кінці-кінців остаточне припинення виробництва було здійснено в кінці вересня 2009 року.

Звісно, всі ці зміни створювали нам додаткові клопоти через багаторазові зміни звітів до Воловецкого РЦЗ. До теперішнього моменту ми повинні були скоротити 118 робочих і ІТР, з яких 14 вже повернули на роботу. В кінцевому результаті - 104 скорочених із 466 чоловік, які були в нас в жовтні 2008 року.

В зв'язку з світовою економічною кризою керівництво Полімер-Техніки в 2009 році ставить перед собою наступні завдання:
- збереження обсягів виробництва продукції, яка вже є на даний момент часу;
- при можливості - збереження кваліфікованого персоналу.

Навіть не зважаючи на нелегкі обставини, що склалися на міжнародному ринку, підприємство в обов'язковому порядку дотримується виплати премій, одноразових грошових допомог, тим самим мотивуючи і дбаючи про своїх працівників. В рамках 2009-2010рр. кількість персоналу повинна стабілізуватися на рівні близько 350 співробітників. Після проходження першого етапу кризи планується збільшення персоналу до 400-450 співробітників. Через жорстку конкуренцію на світовому ринку у 2009 році Ми орієнтуємо роботу зростання якісного фактору. Ми змушені шукати нових замовників, і таке завдання буде здійсненним в 2010 році коли світова економіка стабілізується. В певний період ми думали, що в умовах, які склалися на світовому ринку, ми не зможемо знайти нових замовників. Виявилось, що ми помилилися - наша репутація якісного виробника відома в Європі. До нас почали поступати пропозиції. Існують концерни, які до цього часу не замислювались над організацією виробництва в Україні і умови економічної кризи змусили їх знижувати свої витрати і виходити на українських виробників.

На даний момент вдалося налагодити ділові взаємовідносини з новим замовником MAGNA по виробництву кабельних джгутів для автомобілів AUDI. На це виробництво ми повернули кваліфікованих працівників із центру зайнятості, які раніше працювали на виробництвах MERCEDES і OPEL.



Magna - це світовий концерн, до якого входять 240 підприємств, 86 інжинірингові центри в 25 країнах світу і 27200 працівників. Це означає, що якщо ми зробимо перший крок з якісною продукцією, то в нас великі шанси розвивати свою спільну діяльність з концерном MAGNA. Цікаво, що MAGNA це фінансова група, яка спільно з російським Ощадбанком купила концерн OPEL, після того як GENERAL MOTORS оголосили себе банкрутом.
В березні 2009 р. поступила пропозиція на візит представників з фірми ELEKTROLUX - світового виробника побутової техніки. У березні 2009 р. на наше підприємство здійснив візит пан Алар Хансон, відповідальний за сумісне постачання із східної Європи.
В квітні до нас поступила пропозиція про сумісну роботу з американським концерном CVG (чеське представництво РЕКМ). Після візиту нашого заводу, представники РЕКМ відправили конкретну пропозицію про впровадження виробництва в 6 етапів. Після 6 етапу об'єми продукції будуть у 1,5 разів більше ніж максимальні об'єми виробництва, яких досягало наше підприємство. Наступний етап - переговори в Словакії в середині серпня 2009р.
У липні 2009 року до нас приїхали представники світового концерну EICHENAUER, виробника нагрівальних елементів для автомобільної промисловості, які вже багато років співпрацюють з нашим заводом в Словакії. Після огляду нашого заводу, відбулося заключне засідання, де представники висловили позитивні враження про наш завод, стверджуючи, що ми можемо пишатися нашим підприємством, наскільки воно прибране, чисте, та зазначили, що робота виробництв організована згідно європейських стандартів.
Наш партнер ZF Electronics (Cherry) на даний час розробляє стратегію розвитку до 2011 року. В цій стратегії приділено увагу і нашому підприємству - план передбачає збільшення об'ємів нашого виробництва в 2 рази.
2009 рік буде роком збереження вже завойованих позицій на ринку. Збереження робочих місць, наявного персоналу, замовників, обсягів продаж є основними пріоритетними завданнями на найближчий час. Виконання поставлених завдань значною мірою буде залежати від макрофакторів, під які підприємство змушене підлаштовуватися, змінюючи і корегуючи свою політику. В даній ситуації, яка склалася на ринку, керівництво буде зосереджувати свою увагу на тих факторах, на які воно має безпосередній вплив і які може контролювати для того щоб полегшити становище підприємства і всіляко підтримувати його продуктивність.

ТОВ "Полімер-Техніка" володіє значним потенціалом і має можливості розширення обсягів виробництва. Наявність значної кількості вільних приміщень, не повністю використаний потенціал трудових ресурсів Воловецького району, дає можливість запускати нові проекти, розширювати вже існуючі і виконувати всі побажання замовника, змінюючи виробничий процес в залежності від його вимог.



Підприємство має можливість в самі короткі строки запустити нові проекти, оскільки має в розпорядженні кваліфікований персонал, який багато років пропрацював в цій галузі і знайомий з усіма тонкощами цієї справи. Це дозволить уникнути значих затрат часу і коштів на навчання персоналу. На даний час працівники перебувають на обліку в центрі зайнятості, але в будь-який момент можуть бути відкликані на завод.

З великим подивом прочитали статтю в газеті "Голос Верховини" (18.07.2009), що ми скоротили половину із 1400 (!!!) працюючих, а на наших вільних територіях Воловецька адміністрація планує розмістити виробництво паливних брикетів із тирси. Ми створили на території Воловецького району підприємство на рівні вимог світової автомобільної індустрії, і маємо значний міжнародний авторитет. Я сподіваюся, що ми зможемо утримати завойовану репутацію, і не виникне необхідності виготовляти брикети.

Венка Петрова
Перший заступник директора ТОВ "Полімер-Техніка"
Представник засновника.
21.07.2009



 
Untitled Document